放唔低追劇,一個星期一集都唔睇,我會冇晒心機架。我承認我係好宅,哈哈,但我都係好貪靚嘅宅女。哩排追劇,睇到個個女仔面形都好靚,好心動呀!

 

但本人抗拒開刀整容,亦十分討厭果D整到好假好假,下巴尖到插到自己鎖骨位嘅人。最近既例子,有林峰表妹。

 

 

 

韓國呢張相近排亦好hit,俗稱「耕田下巴」。係囉,哩位小姐會唔會過份整容呢,明明本身就相貌好好,但依家比例過長。

 

所以,依家唔興開刀整容整尖下巴架啦!興咩?咪就係微整形囉!睇下韓劇女王尹恩惠、「國民妹妹」IU、miss A中「國民初戀」的秀智、《繼承者們》的朴信惠,全部都係有心形面,睇到都心心眼。

 

心形面其實即係瓜子面,有少少尖下巴,但唔係過分尖削嘅下巴,配合一個飽滿嘅蘋果肌,有緊緻、有彈性嘅皮膚,睇上好親切同好可愛,面既線條好柔和同倒三角形。

 

 

好羨慕呀!但我自己天生就唔麗質,唔可以單靠化妝就可以好似佢地咁畫到個蘋果肌同下巴出黎。<-嬲嬲地,我男朋友講架,雖然我唔想承認哩個事實,不過又不得不認。所以我偷偷地上左一間係尖沙咀專做微整形,叫做Clinicx嘅中心問下可以點改善,事關Clinicx有提供免費專業咨詢服務。

 

一上到去叫我影左正面同側面相先。果個consultant Yan都幾nice,俾我問左好多問題,都冇俾我煩到,哈哈哈。真係太多野想知,雖然微整形唔似得開刀永久,但都起碼last到大半年,有D仲last到4年,所以要求都會高。

 

佢好詳細咁解釋我嘅5官比例,估佢唔到會用岩岩影果張相就分析,哈哈哈,好surprise。佢分析我個面形其實唔錯,不過就呢,蘋果肌就flat左D….所以睇落冇乜精神,側面睇完就會好平。唔怪之得成日俾人話我一唔笑就冇乜精神咁啦。依家終於明白點解啦。

 

 

佢話最common嘅Restylane透明質酸注射或者其他療程都可以幫我整立體蘋果肌,但佢提出左一個point就係,我下巴位比例唔夠長,如果淨係打左蘋果肌嘅話,個樣其實唔明顯,唔會變左我想要嘅心形面,要同時打埋下巴位先得。

 

至於打啲咩,Yan話下巴位同蘋果肌都可以做Restylane透明質酸注射,但都俾多啲選擇我,除左建議我做Restylane透明質酸注射之外,仲話呢期香港新引入已經在外國hit咗一排的Ellanse(就無上面講last到4年o個隻),呢隻叫Ellanse的新療程可以話係Restylane透明質酸注射療程的進化版,因為佢有即時填充效果之餘,仲可以刺激骨膠原增生。聽落Ellanse真係好吸引,我每個月飲緊啲骨膠原補充劑都唔平,但效果唔算好,如果用Ellanse打埋蘋果肌同時可以增加骨膠原,真係good good啊!

 

無論做Ellanse又好,做Restylane透明質酸注射又好(我暫時比較鍾意Ellanse),真係心動架,但又怕俾男朋友話喎,所以我最後話要諗諗先,15.16呀,又唔想俾佢知道我打左野喔。不過始終都要同佢討論下先。

 

 

 

P.S. 如果有興趣,自己可以去佢網址度睇,除左EllanseRestylane透明質酸注射療程之外,仲介紹左好多其他微整形技術。或者學我咁登記個免費咨詢,知多啲先至識揀嘛!

 

http://www.clinicx.com.hk/立即咨詢/bl.html

 

Restylane透明質酸注射:Restylane

 

Ellanse易麗適注射:Ellanse

arrow
arrow

    donnachoi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()